Držiak kľúčov

Typové číslo: 4874

Dĺžka - 175 mm Šírka - 25 mm Výška - 210 mm Hmotnosť - 0,05 kg Materiál - plast Farba - žltá Vyrobený z polypropylénu (PP). Držiak 8 kľúčov. Držiak na nástenné dosky.

Typové číslo
4874
edit Osobná poznámka
Zaregistrujte sa a získate možnosť zapisovať si poznámky
Vaša aktuálna cena
1,60 €
1,97 s DPH
Nie je skladom
Dostupnosť do 2-3 týždňov
Ks
Držiak kľúčov
Dĺžka - 175 mm
Šírka - 25 mm
Výška - 210 mm
Hmotnosť - 0,05 kg
Materiál - plast
Farba - žltá
Vyrobený z polypropylénu (PP).
Držiak 8 kľúčov.
Držiak na nástenné dosky.

- Držiak pre 8 nástrčkových alebo vidlicových kľúčov.

Komentár a hodnotenie
Tento produkt nemá žiadne hodnotenie ani komentáre
biscuit

Aby sa vám web dobre používal (Súhlas s cookies)

Na čo najpohodlnejšie používanie webu potrebujeme váš súhlas so spracovaním súborov cookies. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo "Povoliť všetko".

cog

Nastavenie cookies

Upravte si cookies podľa vlastných preferencií.

angle_up Technické cookies - nevyhnutné pre správne fungovanie webu

Jedná sa o technické súbory, ktoré sú nevyhnutné na správne správanie našich webových stránok a všetkých ich funkcií. Používajú sa okrem iného na ukladanie produktov v nákupnom košíku, zobrazovanie produktov na prianie, ovládanie filtrov, osobného nastavenia a taktiež nastavenie súhlasu s používaním cookies. Pre tieto cookies nie je potrebný Váš súhlas a nie je možné ho ani odstrániť.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics meranie návštevnosti stránok a používateľa

Tieto cookies nám umožňujú merať výkonnosť našich webových stránok a našich online kampaní. S ich pomocou zisťujeme počet návštev, zdroj návštev a ďalšie parametre. Zhromaždené údaje zisťujeme v agregovanej podobe, ktorá nám neumožňuje údaje dohľadať ku konkrétnemu užívateľovi. Pokiaľ tieto cookies deaktivujete, nebudeme môcť analyzovať výkonnosť našich webových stránok a optimalizovať ich pre čo najľahšie používanie.

angle_up Personalizované a reklamné cookies - pre skúsenosť šitú na mieru

Tieto cookies nám umožňujú lepšie zacieliť a vyhodnocovať marketingové kampane.